نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار وابسته تحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
  • آموزش سواد اطلاعاتی از استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
  • آنتروپی محاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]

ا

  • اثربخشی بررسی رابطه مهارت‌های سواد اطلاعاتی با اثربخشی معلمان: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 306-320]
  • اثربخشی اثربخشی کارگاه‌های آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
  • اداره آموزش‌ و پرورش مطالعه‌ای در مورد الگوی ارائه خدمات برون‌کتابخانه‌ای از سوی کتابخانه‌های عمومی به بازنشستگان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
  • ادراک بررسی ادراک اعضاء هیأت علمی در استفاده از خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی از دیدگاه نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده آجزن [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 167-185]
  • ارزیابی اثربخشی کارگاه‌های آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
  • استاندارد ایزو 214 بررسی زبان‌شناختی چکیده‌های انگلیسی نشریات رتبه‌دار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آن‌ها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
  • استانداردهای سواد اطلاعاتی 2002 از استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
  • استخراج دانش ضمنی و عینی مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
  • اصفهان بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • اضافه بار اطلاعاتی ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
  • اطلاع یابی مروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
  • اعضای هیأت‌علمی بررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنا‏بخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
  • الگوریتم کی- مینز بررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
  • الگوی رفتار اطلاع‌جویی نظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
  • امکان سنجی شخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]

ب

  • بار اطلاعاتی واژه محاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]
  • بازخورد رویکرد سیبرنتیکی به نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
  • بازنشستگان مطالعه‌ای در مورد الگوی ارائه خدمات برون‌کتابخانه‌ای از سوی کتابخانه‌های عمومی به بازنشستگان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
  • بازنمون دانش مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
  • بازیابی اطلاعات رویکرد سیبرنتیکی به نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
  • بازیابی منابع شنیداری بررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
  • بجنورد مطالعه‌ای در مورد الگوی ارائه خدمات برون‌کتابخانه‌ای از سوی کتابخانه‌های عمومی به بازنشستگان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
  • برنامه‌ریزی راهبردی زمینه‌یابی ایجاد واحدهای علم‌سنجی در کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانه‌های دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
  • برندا دروین نظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
  • برندا دروین بررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنا‏بخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]

پ

  • پایگاه‌های اطلاعاتی نظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
  • پروانه ثبت اختراع تبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
  • پویایی نظام رویکرد سیبرنتیکی به نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
  • پیوند بین علم و فناوری تبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
  • پیوند علمی تبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
  • پیوند فنی تبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]

ت

  • تجربه دیدگاه‌های مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
  • تحلیل پروتکل مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
  • تحلیل سوات زمینه‌یابی ایجاد واحدهای علم‌سنجی در کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانه‌های دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
  • تحلیل هزینه-سودمندی تحلیل هزینه- سودمندی نظام‌های یکپارچه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • تعهد سازمانی تعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
  • تعهد عاطفی بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • تعهد مستمر بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • تعهد هنجاری بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • تعیین مخاطب تعیین سطح خوانایی مقاله‌های دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخص‌های گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
  • تغییر سازمانی بررسی نگرش کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
  • تفکر انتقادی جایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمان‌های غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
  • تمایل به تفکر انتقادی جایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمان‌های غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
  • توانمندسازی روانشناختی تعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
  • تولید پروتکل مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]

ج

  • جذب مخاطب راه‌کارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانه‌های عمومی ایران: مطالعه‌ای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
  • جهانی شدن ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]

چ

  • چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 از استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
  • چرخه یکپارچه حیات دانش سازمانی دالکر مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
  • چکیده‌نویسی بررسی زبان‌شناختی چکیده‌های انگلیسی نشریات رتبه‌دار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آن‌ها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
  • چکیده‌های انگلیسی بررسی زبان‌شناختی چکیده‌های انگلیسی نشریات رتبه‌دار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آن‌ها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]

خ

  • خانواده های کتابشناختی تحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
  • خدمات الکترونیکی تأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانه‌های عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
  • خدمات برون‌کتابخانه‌ای مطالعه‌ای در مورد الگوی ارائه خدمات برون‌کتابخانه‌ای از سوی کتابخانه‌های عمومی به بازنشستگان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
  • خدمات کتابخانه تأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانه‌های عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
  • خراسان رضوی تعیین رفتار اطلاع‌یابی دانش‌پژوهان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
  • خشنودی شغلی بررسی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
  • خطاهای زبانی بررسی زبان‌شناختی چکیده‌های انگلیسی نشریات رتبه‌دار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آن‌ها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
  • خط‌مشی خط‌مشی‌های دسترسی آزاد در واسپارگاه‌های دیجیتال برتر دانشگاه‌های جهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 162-184]
  • خط مشی واکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
  • خلأ اطلاعاتی ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
  • خوشه‌بندی تعیین رفتار اطلاع‌یابی دانش‌پژوهان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
  • خوشه بندی بررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]

د

  • داده‌کاوی تعیین رفتار اطلاع‌یابی دانش‌پژوهان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
  • دانش دیدگاه‌های مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
  • دانش‌پژوهان دانشگاه تعیین رفتار اطلاع‌یابی دانش‌پژوهان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
  • دانشجویان ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنا‏بخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
  • دانشگاه بیرجند ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
  • دانشگاه فردوسی مشهد تعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
  • دانشنامه رشد تعیین سطح خوانایی مقاله‌های دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخص‌های گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
  • دسترسی آزاد خط‌مشی‌های دسترسی آزاد در واسپارگاه‌های دیجیتال برتر دانشگاه‌های جهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 162-184]
  • دقت بررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
  • دورکاری بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • دوره‌های آموزشی اثربخشی کارگاه‌های آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]

ر

  • رابط کاربر نظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
  • راهکار راه‌کارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانه‌های عمومی ایران: مطالعه‌ای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
  • رضایت مندی تأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانه‌های عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
  • رفتار اثربخشی کارگاه‌های آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
  • رفتار اطلاعاتی مروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
  • رفتار اطلاع‌یابی تعیین رفتار اطلاع‌یابی دانش‌پژوهان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
  • رفتار برنامه ریزی شده بررسی ادراک اعضاء هیأت علمی در استفاده از خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی از دیدگاه نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده آجزن [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 167-185]
  • رفتار نوآورانه بررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عامل‌های مؤثر بر آن در فرآیند مجموعه‌سازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
  • رهبری بررسی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
  • رهبری معنوی بررسی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
  • روابط کتابشناختی تحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
  • روش دلفی راه‌کارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانه‌های عمومی ایران: مطالعه‌ای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
  • روند رشد تبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
  • رویکرد تحلیل شناختی کار بررسی نیازهای اطلاعاتی حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها بر مبنای رویکرد تحلیل شناختی کار: مطالعه موردی، دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 186-202]

س

  • ساخت گرایی از استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
  • سازمان انرژی اتمی ایران بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانش‌بنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
  • سازمان دانش‌بنیان بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانش‌بنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
  • سازمان کتابخانه‌ها بررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عامل‌های مؤثر بر آن در فرآیند مجموعه‌سازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
  • سرمایه فکری بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانش‌بنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
  • سنجش خوانایی تعیین سطح خوانایی مقاله‌های دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخص‌های گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
  • سواد اطلاعاتی بررسی رابطه مهارت‌های سواد اطلاعاتی با اثربخشی معلمان: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 306-320]
  • سیبرنتیک رویکرد سیبرنتیکی به نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]

ش

  • شاخص فرای/دیانی تعیین سطح خوانایی مقاله‌های دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخص‌های گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
  • شاخص فلش/دیانی تعیین سطح خوانایی مقاله‌های دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخص‌های گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
  • شاخص گانینگ/دیانی تعیین سطح خوانایی مقاله‌های دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخص‌های گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
  • شبکه عصبی مصنوعی تعیین رفتار اطلاع‌یابی دانش‌پژوهان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
  • شخصیت حرفه‌ای بررسی رابطه مهارت‌های سواد اطلاعاتی با اثربخشی معلمان: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 306-320]
  • شخصی سازی خدمات شخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]
  • شکاف دیجیتال ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]

ع

  • عامل‌های مؤثر بر رفتار نوآورانه بررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عامل‌های مؤثر بر آن در فرآیند مجموعه‌سازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
  • علم‌سنجی زمینه‌یابی ایجاد واحدهای علم‌سنجی در کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانه‌های دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
  • علوم پایه بررسی زبان‌شناختی چکیده‌های انگلیسی نشریات رتبه‌دار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آن‌ها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
  • عوامل آسیب رسان آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
  • عوامل ظاهری آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]

ف

  • فرآیند مجموعه‌سازی بررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عامل‌های مؤثر بر آن در فرآیند مجموعه‌سازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
  • فراداده پی. بی. کور بررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
  • فرهنگ مروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
  • فقر اطلاعاتی ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]

ک

  • کاربران تأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانه‌های عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
  • کارکرد پژوهشی کتابخانه بررسی کارکرد پژوهشی کتابخانه مبتنی بر مدل ارزیابی درونی مورد مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 120-142]
  • کارکنان سازمان کتابخانه‌ها جایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمان‌های غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
  • کتابخانه عمومی مطالعه‌ای در مورد الگوی ارائه خدمات برون‌کتابخانه‌ای از سوی کتابخانه‌های عمومی به بازنشستگان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
  • کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بررسی کارکرد پژوهشی کتابخانه مبتنی بر مدل ارزیابی درونی مورد مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 120-142]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی دیدگاه‌های مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی زمینه‌یابی ایجاد واحدهای علم‌سنجی در کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانه‌های دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تحلیل هزینه- سودمندی نظام‌های یکپارچه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی ادراک اعضاء هیأت علمی در استفاده از خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی از دیدگاه نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده آجزن [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 167-185]
  • کتابخانه های دانشگاهی واکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی نگرش کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
  • کتابخانه های دانشگاهی تعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
  • کتابخانه‌های عمومی شخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]
  • کتابخانه‌های عمومی و استان آذربایجان غربی تأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانه‌های عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
  • کتابداران بررسی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
  • کتابداران بررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عامل‌های مؤثر بر آن در فرآیند مجموعه‌سازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
  • کتابداران بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
  • کتابداران شخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]
  • کتاب های بازاری آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
  • کتاب های داستانی تصویری آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
  • کدگذاری دانش مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
  • کسب دانش مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
  • کنترل رویکرد سیبرنتیکی به نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]

گ

  • گروه سنی الف و ب آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]

م

  • مالکیت معنوی آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
  • متون علمی فارسی محاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]
  • مجموعه سازی واکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
  • مدل ارزیابی درونی بررسی کارکرد پژوهشی کتابخانه مبتنی بر مدل ارزیابی درونی مورد مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 120-142]
  • مدل اف آر بی آر تحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
  • مدل فرهنگی هافستد مروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
  • مدل فرهنگی هال مروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
  • مدل کرک پاتریک اثربخشی کارگاه‌های آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
  • مدیران دیدگاه‌های مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
  • مدیریت تغییر بررسی نگرش کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
  • مدیریت دانش دیدگاه‌های مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
  • مدیریت دانش بررسی نیازهای اطلاعاتی حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها بر مبنای رویکرد تحلیل شناختی کار: مطالعه موردی، دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 186-202]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانش‌بنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
  • مدیریت مجموعه واکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
  • مدیریت نظام‌مند رویکرد سیبرنتیکی به نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
  • مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد واکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
  • مستندسازی دیدگاه‌های مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
  • مستندسازی دانش مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
  • معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری بررسی رابطه مهارت‌های سواد اطلاعاتی با اثربخشی معلمان: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 306-320]
  • معنابخشی نظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
  • مهارت کنترل جو کلاس بررسی رابطه مهارت‌های سواد اطلاعاتی با اثربخشی معلمان: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 306-320]
  • مهارت‌های تدریس بررسی رابطه مهارت‌های سواد اطلاعاتی با اثربخشی معلمان: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 306-320]
  • موانع اطلاع‏یابی بررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنا‏بخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
  • موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی جایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمان‌های غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
  • موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی بررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عامل‌های مؤثر بر آن در فرآیند مجموعه‌سازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]

ن

  • نابرابری اطلاعاتی ابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
  • نشریات رتبه‌دار بررسی زبان‌شناختی چکیده‌های انگلیسی نشریات رتبه‌دار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آن‌ها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
  • نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات رویکرد سیبرنتیکی به نظام‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
  • نظام‌های یکپارچه تحلیل هزینه- سودمندی نظام‌های یکپارچه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
  • نظریه اطلاعات محاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]
  • نظریه کاری بررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنا‏بخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
  • نظریه معنابخشی بررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنا‏بخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
  • نظریه معنابخشی از استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
  • نگرش کتابداران بررسی نگرش کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور راه‌کارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانه‌های عمومی ایران: مطالعه‌ای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
  • نیازهای اطّلاعاتی حرفه ای بررسی نیازهای اطلاعاتی حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها بر مبنای رویکرد تحلیل شناختی کار: مطالعه موردی، دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 186-202]

و

  • وابستگی‌ها تحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
  • واژگان نمایانگر وابستگی تحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
  • واسپارگاه‌های دیجیتال خط‌مشی‌های دسترسی آزاد در واسپارگاه‌های دیجیتال برتر دانشگاه‌های جهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 162-184]
  • واکنش، یادگیری اثربخشی کارگاه‌های آموزشی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
  • وضعیت تصاویر آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]